Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










søndag den 15. januar 2012

Søndagshygge

Startede dagen med en kop kaffe i et helt stille villakvarter. Det eneste man hørte var fuglefløjt. Det kan vi godt lide.



Derefter hentede jeg rundstykker sammen med hunden, og i eftermiddags kom der gæster til kaffe. Jeg har nemlig snart fødselsdag og når ens familie bor langt væk, bliver det altid holdt i weekender. Denne gang på forhånd :)

En af gaverne har jeg selv jagtet og fandt dem allerede i december. Til en TOTAL overpris på ebay. Godt man har en sød mor :)

Disse skønheder har boet hos mig af 2 omgange. De første fik jeg en venindes datter til at købe i str 40, men det viste sig at de var for små (what?), så de måtte sælges og jagten gik ind på en str 41. Og nu bor de her permanent!

Huset fik også en ny "beboer". Den kommer der et billede af senere, når dagslyset vender tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar