Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










torsdag den 12. januar 2012

Hyggestund med junior

Når man er, som i mit tilfælde, begavet med en dreng på 8 år, kan det være en udfordring at finde søde, sjove og smukke godnathistorier, når de eneste bøger/blade knægten gider at læse i, primært består af titler som Star Wars, Ben 10 og Pokémon..... Jeg fatter hat af de historier....

Så det var en skøn, skøn overraskelse, da han kom hjem fra biblioteket med Enhjørningen Sølvhorn. En skøn og smuk historie om en ung enhjørning, der redder hele sin flok fra de små ilddjævle og troldmanden, der havde fanget dem og dræbt deres leder. Og det bedste af det hele, han synes også det var en god historie :-)

Ville ønske jeg kunne knuge ham ind til mig, resten af livet. Beskytte ham mod alle farer og forfærdelige mennesker. Jeg håber jeg kan ruste ham til at klare hvad livet byder ham, både af godt og ondt.

Spørger mig selv om det jeg gør, er godt nok? Ja, det svar får jeg nok først om mange år. Indtil da, vil jeg læse en historie, så længe han gider høre på mig. Putte sammen med ham, indtil han losser mig ud af sengen og smøre hans madpakke, indtil det bliver pinligt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar