Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










lørdag den 14. januar 2012

Lørdag = weekend = optur!

Hvad laver jeg lørdag eftermiddag?

Ja, jeg er frisør, så jeg arbejder HVER lørdag. Så når jeg endelig har fri, mellem kl 13 og kl 17, så slapper jeg af. I de barnefri weekender mødes jeg måske med en veninde og shopper lidt, hiver kæresten med på café eller tager ud og hører lidt musik.
Ellers er det hjem og nyde eftermiddagen med bloglæsning, nyheder eller en god bog. Idag har jeg jo så fotograferet neglelakker til den store guldmedalje.

Jeg er stor fan af lækker mad (kan dog ikke lave det selv, men spiser det gerne), og andre små lækkerier. Derfor synes jeg det er skønt at lave en lille tallerken et-eller-andet og idag blev det til god spegepølse med rødvin og hvidløg, nogle sticks fra Mokka T og lidt importeret græsk oliven tapenade. Mums. Og så en kold fyraftensøl til.


Jeg spiser stort set ikke slik, kan ikke fordrage den pels man får på tænderne. Det giver mig lyst til at køre en stålbørste rundt i munden. Det har også den effekt, at hvis jeg får for meget sukker inden jeg skal sove, kan jeg ikke sove og vågner næste dag med "tømmermænd" og 10 ekstra liter væske i kroppen. Sukker og mig is a no-go!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar