Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










lørdag den 14. januar 2012

U name it, I got it....

Pyyh, der var jo mange. 97 stk, for at være helt præcis.. Så jeg holdt mig under de 100. Må se hvor længe det varer. Ahem...

Samlingen


Jeg har flest Essie, men har for nyligt købt lidt China Glaze og Opi. Der gemmer sig også lidt Chanel og Dior, samt nogle gamle Helena Rubinstein. Resten af de gamle lakker er røget ud.

Vi tager dem fra en ende af, måske laver jeg et indlæg med navne og swatches, men det virker lige pt som en MEGET stor opgave. Måske skulle jeg tage dem i bidder...
Har delt dem lidt op i mærker, med eller uden shimmer, glimmer og så de ukorante :)

Med shimmer bla Dive Bar collection

Uden shimmer bla Winter 2011

Fra nude til gråbrun

De mørke

De røde

China Glaze Marylin

China Glaze Christimas


Lidt forskelligt

Opi Muppets

Matte CND

Chanel´erne

Diverse over-/underlakker og lidt Dior


Det var en oversigt. Spørg og du skal få svar :)
Tror jeg skal lave et lak-indlæg om mine lak-vaner. Men det fortjener et indlæg for sig selv.

4 kommentarer:

  1. Hold.Nu.Kæft!?

    Det grænser nærmest til en besættelse, dét der?

    Jeg tror (?) vist nok jeg har 3 lak stående. Den eneste jeg med sikkerhed ved jeg ejer er den sort-sort-sorte chanel....

    Bare nysgerrig; hvor tit skifter du lak?

    SvarSlet
    Svar
    1. I know, Trine, I know..... My little addiction. Har bildt mig selv ind jeg ikke havde så mange..

      Skifter minimum 2 gange om ugen. Det holder ikke så længe på mine naller med det job jeg har :) Og nu skal du ikke begynde at regne på hvor lang tid det vil tage mig at komme gennem dem alle. Det har Søren allerede gjort! Og så lader vi den bare ligge der, ikke??? :)

      Slet
  2. Lækker, lækker samling! Og ja, det tager sindssygt lang tid, at skrive navne samt linke til swatches, jeg taler er erfaring, gjorde det nemlig for et år siden:

    http://www.garderobeskabet.com/2011/01/min-neglelaksamling.html

    Siden er samlingen dog vokset - blandt andet som følge af sommerens tur til New York :)

    God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror også det bliver et projekt, der aldrig bliver til noget :)
      Må vist vælge de mest brugte ud og lave dem efterhånden som de kommer på.

      Slet