Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










torsdag den 12. januar 2012

Lækre, billige kjoler fra H&M.

Et af mine nytårstanker går på at jeg skal komme over mit "fede-ben"-kompleks og gå noget mere i kjole. Så jeg gik på jagt i H&M`s udsalg og det gav pote.

Fik to pakker fra H&M igår. De indeholdt et par positive overraskelser. Og det kan vi jo godt lide :-). 

Jeg har ledt efter en draperet kjole, der ikke klistrer som lim til kroppen, jeg er jo ikke 20 år længere. Desværre....

Bestilte denne i blå og sort, men var forberedt på at de skulle retur på grund af for dårlig kvalitet. Men nej, de er lavet i et tungt stof, foret og falder super lækkert. (Og skjuler de der steder, du ved nok... Ahemm..)
                                                                         H&M 179,-

Den anden der kom i kurven ville jeg have foretrukket i sort, men den viste sig at være lækker og sjov. Ikke så meget basis, som en soet ville have været, men mønstret er flot og alligevel diskret. Og til 99,- kan den godt tåle at være "lidt for sjov".

                                                                         H&M 99,-

Satster på at bruge den første på job og den sidste til sommer, eller stylet med en skjorte udover. Og selvfølgelig stilletter eller boots, alt efter lejligheden.

Den sidste er et rent paliet-helvede, som er AAAALT for kort til at kunne bruges som kjole, medmindre du er ca to ruller kiks høj. Den er syntetisk og vil nok give mig stød jævnligt, men har allieret mig med en anti-statisk spray, så den kan bare komme an. For den er så fin. God ærmelængde og et fint vandfald i ryggen.
Med et par coatede jeans under, er den helt perfekt!


                                                                       H&M 249,-

Fik også en fin sommerkjole med til 14.95. Det var et kup! Men de har fjernet billedet af den, så den må være udsolgt. Desværre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar