Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










tirsdag den 17. januar 2012

Pudderfarvet????

Er jeg den eneste der ikke er specielt begejstret for pudder-pastelfarver?


Helt seriøst, jeg ligner en seriøs influenza i de farver. Selvom jeg glæder mig voldsomt til varmere vejr, er min favoritårstid rent tøjmæssigt efterår og vinter.

Jeg har rigtig svært ved at få noget farve på. Selv i små mængder. Ender altid med rødt, blåt, army eller måske mørk lilla. Men det sker ikke ret tit.

Måske man skulle starte i det små med en tshirt eller lign.


Dem her måske, også fra Gina Tricot 199,-





Ellers skulle man bare holde sig til neglene og lege med farver på dem. Det har jeg da rig mulighed for :)



                                                                                             



Ingen kommentarer:

Send en kommentar