Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










torsdag den 2. februar 2012

Useriøst...

Her kommer lige et surt opstød.

Jeg har igennem årene købt og solgt rigtig meget på Trendsales. Og langt de fleste handler er gået godt og har været nemt. Både som køber og sælger.

Meeen... jeg har har holdt en meget lang pause fra det, for jeg orkede simpelthen ikke at tage mål på kryds og tværs, oplyse det ene og det andet, sende ekstra billeder osv osv osv, for så at køber springer fra efter at have budt og en handel er aftalt.

Har hørt utallige undskyldninger :
"Jeg har ikke lige så mange penge alligevel" - hvornår blev det mit problem?
"Må jeg vente med at betale til om 2 mdr?" - JA DA, og så vil du vel gerne have varen allerede nu?
"Jeg skal lige have solgt noget inden jeg kan betale." - jamen så venter jeg da bare!
"Jeg kan ikke overføre penge til min konto." - Så et du da den eneste!
"Kan vi handle bank?" - ja, men det kræver at du svarer på min mail.

Jeg synes det er SÅ irriterende.... Det er spild af min tid og respektløst overfor andre mennesker. Har man indgået en aftale, så gælder den.
Er det fordi man kan "gemme" sig bag en skærm, så er det ok at "komme i tanke om man har købt noget andet"?

Så tænk dig dog om inden du byder! Hvis du ingen penge har, så lad være med at byde!
Trendsales har oprettet en service hvor man kan indrapportere dårlige bruger, og jeg må indrømme at det har jeg gjort nu. Har 2 handler der "hænger" og nu er det nok.

Grrrr.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar