Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










mandag den 6. februar 2012

Are you kidding me???


Mit humør kunne sagtens være bedre end det er idag.....

Den korte version :

Bliver ringet op til morgen af vicevært i den ejendom jeg har forretning, der bare lige skal høre om han skal gøre noget specielt, da han tror han har koblet internettet fra.

Mig : "Øh nej, men hvad laver du i salonen?"
Ham : "Jeg lægger da nyt gulv efter vandskaden."
Mig : "Nej, det gør du da ikke."
Ham : "Øh, jow....."
Mig : " Nej, vi aftalte i næste uge?!!!!!"
Ham : " Shit..... Jamen, jeg har pillet hele køkkenet ned og flyttet det hele ud i det andet lokale??? Vi er ved at pille gulvet op.. Kommer du da på arbejde idag?." Lettere panisk i stemmen.
Mig : "........... Ja, og IMORGEN!!!!!.....  Jeg er der om en halv time."
Fuck......

Så nu står hele mit baglokale, inkl køkken og alt det andet lort, inde i salonen..... Umuligt at arbejde i...
Nå, jamen så fik man da lige to ufrivillige fridage... Og to dages omsætning ud af vinduet.

Nå ja, og så fik man afslag fra bank nr 2 i forhold til vores huskøb. Denne gang var årsagen at min kæreste ikke er medlem af en a-kasse...... Og man skal have været medlem i min 12 mdr. Kan man købe det med tilbagevirkende kraft?????.
Nooooo....

Alt andet i økonomien er fint.

Jamen for helvede da osse.... Må denne mandag slutte nu!

Ps : Jeg har VIRKELIG anstrengt mig for at bevare mit sprog i en ordentlig tone... For jeg har allermest til at skrive noget i retning af :

&#¤#"¤%¤%&%//¤¤#&(/**&/&#&%"(/)!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar