Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










tirsdag den 14. februar 2012

Valentins Dag


Jow jow, den får gas her på romatikker dag nr 1. 

Er lige vendt hjem fra et par dage i sommerhus med junior, veninde, hund og mine forældre. Kæresten sidder i en skihytte i Sverige. Kommer først hjem søndag morgen, så ingen blomster, chokolade eller gaver til mig.

Junior og jeg har spist alene-hjemme mad, dvs spaghetti og røde pølser. Nu spiller han Skylander og jeg holder hjemme spa. Han synes jeg er meget mærkeligt, specielt det jeg har i hovedet. Som forresten er en alge ansigtsmaske fra Badeanstalten. Håber den river 10 år, alt for mange cigaretter og en god portion rødvin af ansigtet på mig :) Sidste fridag er imorgen, som skal nydes max med en tur på lossepladsen, hmpfr... og en tur ind i byen. Skal lige forbi Matas efter lidt negle-halløj.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar