Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










søndag den 19. februar 2012

Danmarks sørgeligste neglebånd..

Det er mine, jeg har ubetinget førstepladsen. Jeg har hænderne i vand rigtig meget i løbet af dagen, og mine hænder og negle lider i det kolde vejr.

Jeg smører olie på neglebånd hver aften og bruger Decubal Intense til mine hænder. Jeg er IKKE gode venner med håndcreme. Slet ikke. Som i OVERHOVEDET ikke.... Jeg hader den fedtede fornemmelse og jeg ligner en spedalsk om aftenen, fordi jeg ligger og stritter med hænder og fingre når jeg har smurt dem ind. Så det der med at smøre hænderne flere gange om dagen, som jeg ved jeg burde, dur ikke for mig. Kan jo ikke rende og stritte med hænderne hele dagen. Det ser sgu dumt ud.

Olie og creme er ikke nok for mig. Mine neglebånd er hårde, tørre og helt umulige. MEN.... for nogle år siden stiftede jeg bekendstskab med dette lille vidunder.
Apricot cremen fra Christian Dior. Den kan udøve mirakler! Hvis du ikke har prøvet den, så se at komme ned i den nærmeste Matas i en vis fart. Den er fantastisk! Den redder mine neglebånd efter ganske få gange. De får en ordentlig tur hver aften, et "tykt" lag og næste morgen er de bløde og pæne.
Prisen er ca 200 kr og ja, det er måske mange penge for en lille mængde, men når du først har prøvet den, kan du ikke leve uden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar