Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










søndag den 19. februar 2012

Chanel Nail Colour Remover Dissolvant Doux

Jeg har det svært med at kaste mange penge efter lakfjernere, da jeg bruger ret store mængder af det.
Det hævner sig jævnligt, hvor jeg får købt for dårlige lakfjernere, der ødelægger mine negle. Det fandt jeg ud af for nyligt, da en sød Matas ekspedient fortalte mig at de skader jeg har på neglene bla var lakfjerne-skader. Øv.... Jeg har haft denne før, og havde da lykkeligt glemt hvor god den er. Nu får den fast plads i skabet. Basta.



Normalt vil jeg skulle ase og mase for at få min lak af, en vatrondel = to fingre og så skulle jeg bruge både tid. kræfter og en masse lakfjerner for at få det af. Bruger både underlak, 2 x lak og en overlak.

Med denne kan jeg fjerne lak så let som ingenting på 5 fingre med en rondel. Den skal måske lige fugtes lidt til de sidste to fingre, men ellers ingen problemer. Og neglene føles ikke tørre og udpinte bagefter. Ja, den er dyr, det er alt der står Chanel på. Men i forhold til hvor god den er, så er jeg hooked!
Aldrig mere en dårlig lakfjerner hos mig!
Eller jo, måske til tæerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar