Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










fredag den 17. februar 2012

DIOR Creme de Rose

Dette er ubetinget den bedste læbepomade der findes! Jeg kan ikke med lipgloss... Det fedter, mit hår sidder fast i det, det klister og er alt for glat.





Men DENNE her, er blevet min nye bedste ven! Og nu smører jeg flere gange om dagen :)
Det pudsige er at jeg fik den med hjem ved en fejl. Skulle egentlig have haft neglecremen, men ekspedienten i Matas var lige hurtig nok og fik ved en fejl denne smidt i posen. Men det var jo kun godt, ellers havde jeg nok aldrig fået den købt :) Den koster ca 185,- i Matas

Se lidt mere om den her

2 kommentarer:

  1. Den er klart et musthave! Har den også selv er så glad for den. :-)

    http://modekolibrien.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du prøvet neglecremen med abrikos? Den er en lifesaver til tørre neglebånd!

      Slet