Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










fredag den 8. juli 2011

Det er jo ikke atomfysik!

Man skulle jo tro at jeg i en alder af 37 år kan finde ud af at besøge en Bland-selv-salatbar... Og det kan jeg sådan set også godt.
Lige bortset fra jeg ALTID kommer afsted uden det jeg ALLERHELST ville have. Jeg bliver så fokuseret på det første lækre jeg ser, at jeg overfylder min "ta selv-boks" ( hedder det det?), at jeg enten ikke har plads til det sidste, eller helt glemmer at "baren" er større end de 30 cm jeg har kastet min kærlighed på.

Og når jeg så står udenfor med en salat bestående af vindruer, jordbær, kylling, rødbeder, oliven, feta og det der ligner ris, jeg aldrig kan huske hvad hedder ( og man iflg helsefreaksene godt må spise, når nu ris, pasta og kartofler åbenbart er ligeså slemt som alt det andet gode!!!!), går det op for en at man har fået sig den mest mystiske salatblanding EVER!

Øv....

BULGUR, for fanden da, bulgur hedder det sgu da!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar