Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










mandag den 11. juli 2011

1 uge tilbage!!!

Startede denne sidste-uge-på-job-inden-fed-ferie-starter dag med en hyggelig morgenaftale med veninde. Utroligt, så meget snak man kan presse ind mellem folie-striber, kaffe og rundstykker med ostehapsere. (Ja, vi er ca 4 år, hvad ostehaps angår.... )

Er ved at smelte i varmen, og GLÆDER mig SÅ meget til næste mandag at jeg nærmest kaster op ved tanken. 14 dage med junior, min mor og en skøn, nær veninde på en græsk ø. Kølig rosé i glasset, lange dage ved stranden, en enkelt (ahem, ok 2 så)  GT´er ved poolen og en unge, der går helt i koma over alt den frihed, badning og frit valg i isboksen fra morgen til aften!

Jeg er ikke så opfindsom mht valg af feriesteder. Har lige talt sammen.
Status: 10 år på samme ø, 14 besøg, hvoraf de 10 er på samme hotel, fordelt på 3 værelser ( Ja, det er altså ikke så stort det hotel, kun 10 værelser!!!!)
Og så lægger vi lige 2 besøg på i år, hvor den første ligger om 1 LILLE UGE!!!!
For første gang skal jeg være væk i 14 dage, normalt har vi kun taget en uge. Nå, men lang historie kort, så havde jeg et andet job, da denne ferie blev planlagt, og der var tvangsferie i 29-30-31. Det har jo så ændret sig siden, da jeg er tilbage med fod under eget bord.

Jeg glæder mig usigeligt meget, men det gør vi vel alle til ferie, specielt når vi kan holde den sammen med dem vi elsker.

Hr Kæreste må blive hjemme og passe hunde-terroristen. Heldigvis er hun blevet det ældre siden sidste år, hvor hun havde sat sig det mål at genere ham til døde. Det lykkedes næsten. Han var DESPERADO efter få dage :-) Blev gnavet i, kradset, "jumpet", generet, overfaldet og irriteret til grænsen af vanvid. Var sikker på at enten var hun foræret væk/"få penge for at fjerne det dyr" eller også var hun gaffatapet til gulvet :-) Ingen af delene var dog sket, men han så MEGET træt ud. Gad vide hvad hun finder på denne gang????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar