Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










fredag den 15. juli 2011

MUHAHAHAHAAA!!!!!!!

Sidste arbejdsdag imorgen inden ferie i 3 FANFUCKINGTASTISKE UGER.

Har fået junior hjem, endelig, og ja, der mangler stadig tænder.... De to manglende pløkker og det hul de udgør, ser nu faktisk ret cute ud.

Imorgen panikhandler jeg i Bilka, (forbandende lorte-røvdårlige indkøbsvogne - hader hader hader dem!!!) og skal prøve ikke at slå nogen ihjel. Og hvad er det lige med de der inkøbsvogne/containere!!! Man kan bygge fly, måneraketter og skyskrabere, men at bygge en åndssvag indkøbsvogn, der rent faktisk kan KØRE???? Det er åbenbart en større udfordring for Mekano-folket. For det kunne sgu ligeså godt være Lego lortet er bygget af! Og dog, Lego er væsentlig mere driftsikker, pålidelig og virker HVER gang!

Nå, men efter Tour De Hell, hedder det vasketøj, pakning, ferieøl/sjusser/rødvin og en pulled gris på Weberen (ikke mit projekt, men Hr Grillmester aka kæreste), og rejseveninde på besøg til noget mad.

ARGH, hvor jeg glæder mig!
Og der findes altså god karma til mig. Har lige opdaget at bjergetaperne starter når jeg tager afsted!! Nu lød det som om jeg har forstand på det, det har jeg ikke. Men kæresten så vældig glad og tilfreds ud da han fortalte mig det.

Hvis ikke før, så ses vi om et par uger!!!
Medmindre der er en overskrigt på spisesedlerne søndag morgen der lyder sådan her :

" Ung (jaja, æd den nu bare!) mor gået amokka på indkøbsvogn i Bilka!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar