Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










torsdag den 14. juli 2011

Så er det godt, Rainman. PIS AF!!!!!

Så kan Hr. Regnvejrs-ansvarlig godt tage kysen på og fise af! Nu er det sgu nok. Det har regnet uafbrudt i snart 48 timer, der står vand alle steder, min indkørsel har forvandlet sig til en slags grus-suppe og selv hunden gider ikke være ude. Næ, hun sætter sig og glor ud under carportens tag og har det der udtryk i øjnene  :" Du kan sgu selv gå en tur, jeg skal kraftedeme ikke derud!"

Har været pakket ind i McKinley-outfit og Hunters i 2 dage nu OG JEG GIDER IKKE MERE!!!!!!!!
Det stinker af våd hund, gulvet er umuligt at holde rent og jeg er ved at få Tour De Fucking France-kuller!!!!

Overvejer om jeg skal købe en gummibåd eller låne juniors badedyrs-krokodille og padle mig ud og ind af indkørslen!

Nå, men krokodille-dyr, uden luft endnu, er lagt frem i kufferten, passene er fundet og forlænget (ups, en klassiker) og på mandag siger jeg + yngel, mormor og veninde ADIOS SUCKERS og flyver mod 14 dage i himlen!
                                    

Planlægger at sidde både røv og solvogn istykker. Overvejer at få lavet et skilt med mit navn på, jeg kan smække på solvognen på stranden? Ja, jeg vil gerne have den samme HVER DAG. Hvad? Det er da ikke mærkeligt eller uopfindsomt. Nej, det er det ikke. Nej, siger jeg! Og bland dig udenom....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar