Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










torsdag den 30. juni 2011

Må jeg godt råbe "RØVHUL"?

Nu kom turen så til MIN bank.... Hvad fanden sker der lige?


Banker er til for at vi ikke behøver at gemme pengene under madrassen eller grave dem ned i haven med fare for at den store hvalp på matriklen graver dem op og laver konfetti ud af sedlerne istedet for lokumsrullen.
Et deponeringssted for mine surt sammensparede små-mønter. Et sted hvor man henvender sig for at få økonomisk rådgivning. Og nu viser det sig at man skider i egne nælder!

For helvede da osse.....  Skal man nu pludselig til at finde en anden bank (har været i den samme hele mit liv), vil de overhovedet have mig som kunde?????

Røvhuller.....

2 kommentarer:

  1. Det er ulempen ved en lille bank - desværre!
    Min kæreste var også kunde, men hans største bekymring er dog at han står til at miste en helt igennem fantastisk bankrådgiver der altid har kendt ham og hans familie.
    Det er røv ..

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har det samme problem. Er svært glad for min bankrådgiver, så det er simpelthen så ærgerligt... Men lad os nu se, de er jo ikke krakket endnu.

    SvarSlet