Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










tirsdag den 21. juni 2011

De Eneste To.

På fredag er der musik igen i byen. Man kan købe 5 koncerter for 500,- i Lunden, men da vi ikke kunne alle dagene, og der kun var et enkelt band eller to, vi ville høre, valgte vi at chance den. Og det har vist sig at være en god idé.

De Eneste To spiller på fredag under åben himmel, så vi satser på godt vejr. Er rigtig glad for Nephew, så da Simon Kvam og Peter Sommer kom ud med det første nummer, var jeg spændt. Som med Nephew, skulle jeg lige høre det nogle gange, inden den helt bed sig fast. Jeg glæder mig til at høre dem live på fredag. Simon Kvam ser altid en anelse skummel ud på scenen, lidt "maniac-agtig", men Nephew er efter min mening en af de bedste på livescenen i Dk. Spændende, om han kører stilen med De Eneste To også.




Her er en optagelse fra sidste år, lånt fra Youtube..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar