Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










fredag den 17. juni 2011

Vitaminer på flaske.

Prøvede denne her igår.



Siden jeg ikke er den store læskedriks-drikker ( er der noget der hedder det?), så var jeg lidt skeptisk, da jeg ofte bliver skuffet og synes det er alt for sødt = pels på tænderne. Men den her var forbavsende frisk. Valgte Hyldeblomst/citron varianten, og den var ok, bortset fra prisen....
Vil nu til enhver tid foretrække min egen hjemmelavede hyldeblomstsaft.
Nu er det ikke fordi jeg er speciel god i et køkken. Hr Kæreste vil nok mene at den eneste i huset, der spiser min mad med glæde, er hunden.... Hmm... Men hyldeblomstsaft, det kan jeg da finde ud af. Måske fordi det eneste der reelt skal gøres noget ved, der indebærer varme er at koge noget vand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar