Velkommen

-Fordi der skal være plads til lækre damer, sjove dage, vin på terrassen og kærestetid.










torsdag den 23. juni 2011

Fejl 40

Computere skal virke og de ting man installerer på dem skal ikke lave noget andet om. Basta!

Jeg er næsten lige så dårlig til computere, som til at finde vej.
Eller, det er vist ikke helt rigtigt, da jeg jo altid er kommet hjem på en eller anden måde. Måske via en noget lang omvej.....

Den IT-kyndige tredjedel af husets beboere,  påstår at computeren ikke gør noget jeg ikke beder den om. Det er løgn! I forgårs havde den nær dræbt min telefon. Og installeret en voksende panik i mig, så Hr IT-mand måtte udføre den helt store rescue.
Og nu har den gjort det igen. Siden sidst har den lavet sit eget lille tryllenummer og har nu spoleret mit billedprogram. Lort med lort på.

Godt man har en omvej. Der hedder Hr IT-mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar